Logo Urzędu Miasta Piły
Powróć do: Miasto Piła

Urząd Miasta Piły

Plac Staszica 10
64-920 Piła

tel. 67 212 6210/ fax 67 212 3566

 

Godziny pracy Urzędu Miasta Piły
poniedziałek - piątek od 7:30 do 15:30

 

Sala Obsługi Interesanta

Stanowisko d/s meldunkowych oraz jedno ze stanowisk do spraw dowodów osobistych
w Wydziale Spraw Obywatelskich i Społecznych czynne są w poniedziałki w godzinach 07:30 do 17:00.

  

Punkt Obsługi Interesantów
Pilskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego
Piła, ul. Dąbrowskiego 8 – wejście 8 A
Lokal nr 7

Punkt czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 11:30-15:30

 

 

Przyjmowanie mieszkańców:

  • Mieszkańcy zgłaszają wnioski i skargi w merytorycznych wydziałach.
  • Po wyczerpaniu możliwości załatwienia sprawy przez wydział, osoby zainteresowane mogą umówić się na spotkanie z Prezydentem Miasta Piły lub Zastępcami Prezydenta Miasta Piły z zachowaniem następujących zasad:
  1. zapisy przyjmowane są codziennie w Wydziale Organizacyjno - Prawnym - II piętro, pokój nr 203, tel. 67 210 4237;
  2. osoba zapisująca się na spotkanie zobowiązana jest przedstawić wyczerpującą informację wraz z dokumentacją sprawy.
  • Prezydent Miasta Piły oraz Zastępcy Prezydenta Miasta Piły przyjmują interwencje mieszkańców w każdy poniedziałek od 12:00 do 15:00
  • Sekretarz Gminy Piła, Skarbnik Gminy Piła oraz Dyrektorzy Wydziałów przyjmują mieszkańców codziennie w godzinach pracy Urzędu.


Przyjmowanie korespondencji:

  • Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły, parter, pokój 7a
ZOBACZ WIĘCEJ